FANDOM

Відьмак: Кривавий слід (англ. The Witcher: Crimson Trail) — двохвимірна гра для мобільних телефонів, розроблена компанією Breakpoint за ліцензією CD Projekt RED та мотивами серії романів відомого польського письменника Анджея Сапковского.

У квітні 2008 року за версією європейського мультимедіа сервісу MediaPlazza гра «Відьмак: Кривавий слід» перебувала на перших позиціях списку найбільш завантажуваних мобільних ігор. У травні 2008 року мобільна гра «Відьмак: Кривавий слід» була представлена ​​на найстарішу ігрову нагороду «The Golden Joystick Awards» в номінації «4Talent Mobile Game of The Year».

Сюжет Редагувати

Головний герой - Геральт із Рівії, відьмак. Він тільки пройшов курс спеціального навчання і відправився в небезпечний світ. Щоб заробити собі на життя, йому доводиться рятувати людей монстрів. До відьмака доходить чутки, що якийсь монстр тероризує навколишні селища. Він намагається з'ясувати в чому справа.

Геймплей Редагувати

Крім стандартного озброєння (2 мечів) у відьмака є здібності, а також він може варити зілля.

Якщо ви помітили. що ваші удари не завдають шкоди або завдають але дуже мало. то можливо варто змінити меч натиснувши на #

Здібності у відьмака наступні:

  • Аард — відштовхує і збиває супротивника з ніг;
  • Ігні — викликає вогонь, завдає шкоди ворогам;
  • Замороження — паралізує противника на короткий термін;
  • Квен — викликає магічне захисне поле навколо Геральта.

З усіх навичок корисні тільки перший і останній, саме їх і варто прокачувати. Після кожного рівня ви можете витратити 1 талант для поліпшення будь-якого досвіду.

З трав, зібраних на рівні, Геральт може варити зілля. На жаль так і не вдалося з'ясувати чи дають вони щось чи ні ...

Хронологія локацій Редагувати

Рівень 1 — 3.

До Геральта доходять чутки, що жителів навколишніх селищ тероризує якийсь звір. Він намагається з'ясувати в чому справа.

Вороги: Вовки.
Бос: Перевертень.

Кладовище Редагувати

Рівень 4 — 6.
Вороги: Зомбі, кажани.
Бос: Стрига

Замок Редагувати

Рівень 7 — 9.
Вороги: Прокляті лицарі, кажани
Бос: Лідер проклятих лицарів
Щоб пройти останній рівень замку, треба знайти і вбити лідера лицарів. Він знаходиться на самому верхньому рівні і оточений аурою невразливості. Легко вбити його можна за допомогою срібного меча (для монстрів). Можна не вбивати всіх ворогів, а просто стрибати через них.

Болото Редагувати

Рівень 10 — 12.
Вороги: Утопці, альпи.
Бос: Дочка Дагона, Болотний Змій

Випадкова вікі