FANDOM

Воістину, немає нічого більш огидного, аніж монстри оні, натурі противні, відьмаками іменовані, бо вони суть плоди мерзосвітнього чарівництва і диавольства.
Це є мерзотники без гідності, совісті й честі, справжні породження пекла, токмо до убієніям пристосовані. Нема таким, як вони, місця між людьми поважними.
― Монструм, або відьмака опис
Geralt inv.png

Відьмаки (пол. Wiedźmin; англ. The Witcher) — стерильні мутанти з надприродними здібностями, які пройшли спеціальну підготовку, щоб стати професійними винищувачами чудовиськ за наймом.

Характеристика Редагувати

Вважається, що у відьмаків немає емоцій, хоча це і не зовсім так. Ґеральт, центральний персонаж серії романів про відьмака є кращим з відьмаків. За останні роки каста відьмаків скоротилася до жменьки діючих мисливців; настільки мало їх залишилося, що світ починає нагадувати часи, коли їх і зовсім не було.

Головною відмінністю відьмака від звичайної людини є його котяча форма зіниці, відьмак також може управляти зіницею, очі світяться жовтим кольором. Ця особливість дає можливість бачити в темряві і захищатися від яскравого світла.

Відьмаки мають уповільненим процесом старіння, але вони не живуть так само довго, як ельфи, ґноми або гноми.

Мають швидку реакцію, велику фізичну силу і рухливість, мають повний контроль над диханням і серцебиттям.

Імунні до всіх хвороб і токсинів, що пояснюється тим, що перед боєм відьмаки приймають токсичні еліксири, які й підсилюють їх здатності на деякий час, в той час як звичайна людина може не перенести ефекту і померти.

У відьмаків характерна здатність прискореної регенерації, можливість виживати після тяжких ран, смертельних для звичайних людей.

Творцем відьмаків є могутній маг Альзур і його вчитель Маласпіна.

Підготовка відьмаків Редагувати

  • Перший етап в основному складається з тренувань та спеціальної дієти, що включає відомі лише відьмарям особливі гриби та трави, надзвичайно поліпшують метаболізм і прискорюють набирання м'язів.
  • Другий етап — Трансмутація [1], з десяти підданих їй в середньому виживає четверо.
  • Третій етап включає в себе мутацію очей. Зіниці стають вертикальними і з'являється можливість бачити в непроглядній темряві. Також, над учнями проходять ще більш радикальні зміни, що одним з побічних змін стала поява у Ґеральта білого волосся, позбавленого будь-якого пігменту. Ґеральт був визнаний більш витривалим, ніж інші, і тому був підданий більш серйозним мутаціям, можливо, саме завдяки їм він може зватися кращим фехтувальником Півночі.

Школи Редагувати

Відьмаки, мабуть, є самостійною кастою, майже орденом неймовірно сильних і витривалих бійців. Однак, дотягнутися до таких дзвінких звань відьмарям не дозволяє відразу декілька пунктів.

  • По-перше, відьмаки — штучно створені. Складні мутації, тренування, вироблення імунітету дають можливість вижити лише малій частині майбутніх відьмаків.
  • По-друге, їх єдина ціль для знищення — монстри, що представляють загрозу для інших живих істот.
Amulet wilka.png

Амулет вовка

Відомі шість відьмачих Шкіл — Школа Вовка, Школа Кота, Школа Грифона, Школа Ведмедя, Школа Змії і Мантихори, їх представників можна пізнати за різними медальйонами на шиї. Всі вони фактично припинили своє існування, але їх представники розкидані по всьому світу.

Відьмачі знаки Редагувати

Відьмачі Знаки — це різновид магії, але досить слабкий в своїй суті.

Незважаючи на безсумнівну користь і руйнівну силу Знаків, справжні чарівники ставляться до них з презирством. Для використання Знака досить концентрації, зосередженості і правильної позиції пальців. І, звичайно, мутація відьмака. Однак у перших книгах циклу Геральт нашіптує заклинання вголос. Використовують Зазвичай відьмаки п'ять знаків. Особливо талановиті — шість і більше.

В книгах Редагувати

Відьмани, інакше відьмаки серед Нордлінгів таємнича і елітарна каста жерців-воїтелів, ймовірно відгалуження друїдів.
Наділені у народній уяві магічними чи надлюдськими здібностями, займались боротьбою проти злих духів, потвор і всіляких темних сил. Насправді, майстерно володіючи зброєю, використовувались володарями Півночі у міжплемінній боротьбі, яка між ними точились. У бою вони впадали у транс, викликаний, як вважається, самонавіюванням чи одурманюючими засобами, бились зі сліпою енергією, у цей час цілком невразливі до болю і навіть серйозних ран, що викликало чутки про їх надприродну силу. Теорія, згідно якої вони мали бути продуктами мутації чи генної інженерії, не знайшла підтвердження. Вони є героями численних переказів Нордлінгів (пор. Ф. Деланхой, «Міти і легенди народів Півночі»).
― Еффенберг і Тальбот
Encyclopaedia Maxima Mundi, том XV

Найвідоміші відьмаки Редагувати

Запис в Глосарії Редагувати

З-за інакшості відьмаків, їх незвичайних здібностей і занять магією, відьмаки часто стають ізгоями, а іноді навіть об'єктами ненависті. Сумно відомий штурм Каер Морхена розлюченим натовпом призвів до знищення фортеці, а більшість відьмаків загинуло в бою. Ті, хто вижив, приречені на вимирання, тому що навчання нових відьмаків вже не ведеться.
Люди потребують відьмака, і в той же час бояться їх. Мандрівні воїни вселяють страх, тому що вони мутанти і володіють надприродними здібностями. Відьмак рідко де виявляється бажаним гостем. З представниками цієї професії інші люди намагаються вступати в контакт лише в разі необхідності. На відьмаків завжди нападають під час погромів і заворушень, спрямованих проти тих, хто якесь має відношення до магії.
Під впливом мутагенів і магії організм відьмака набуває стійкість до всіх видів захворювань, тобто імунітет.

Запис в Бестіарії Редагувати

Ареал проживання: відьмини бродять по дорогах, де водяться чудовиська, а зими проводять у своїх фортецях, де вони плетуть змови і вправляються у володінні мечем.
Імунітет: відьмині ніколи не хворіють, зазвичай не схильні до дії отрут і чар, оскільки самі заворожені.
Вразливість: біжать вони від звуку храмового дзвону, їх похоті до жінок перевершує тільки їх жадібність до грошей.
Тактика: відьомський — майстер меча і зловісного чаклунства.
Алхімія: вправні алхіміки, варять зілля, які змушують їх зенко світитися в темряві.

Відьмак, деякими відьминій прозываемый. Треба Викликати його оченно небезпечно, токмо тоді треба, коли супроти чудищев і поганців різних нічого зробити вже не можна, відьмак впорається. Проте ж стежити надыть, щоб до відьмак не торкатися, бо від нього запаршиветь можна. І дівок від нього ховати, бо відьмак охочий до них надміру. І хоча він дуже до злата жадібний, не давати йому більше як за утопца срібний гріш або півтора. За котолака два срібних гроша. За вампіра — чотири срібних гроша...

Запис в Глосарії Редагувати

Незважаючи на довге знайомство з Геральтом, про це таємничому братстві або гільдії я знаю не більше, ніж написано в книгах вчених. Крім того, я пов'язаний необхідністю зберігати таємниці. Тому напишу на цю тему рівно стільки, скільки необхідно. Колись настільки ж численні, як і бестії, з якими вони боролися, зараз відьмаки сприймаються, як релікт минулих часів. Подробиці їхнього навчання залишаються невідомими. Відомо лише, що в основі його в числі іншого лежать Випробування — процеси, перестраивающие організм за допомогою певної комбінації таємничих відварів і зіль. Ті, хто виживає після Випробувань, отримують нелюдські рефлекси, швидкість, здатність бачити в темряві і ряд інших якостей, які роблять їх смертельно небезпечними в битві. Під час підготовки вони вивчають фехтування на мечах і основи використання магії, відомої як Знаки. Оснащені всіма цими вміннями, відьмаки можуть успішно займатися своїм ремеслом, яким є захист людей від чудовиськ, що населяють наш світ.

Цікавості Редагувати

  • У книжковій сазі відьмак присвячені розділи у книгах «Physiologus», «Енциклопедія Максима Мунді», а книга «Монструм, або відьмака опис» повністю присвячена відьмарям.
  • Через роки після уявної смерті Ґеральта серед інших відьмаків модним був вислів: «Не будь такою курвою, як Геральт». Тому причиною — визнання самого Ґеральта із Рівії, який в моменти стресу й хандри все ще схильний до заяв перебільшено емоційним і не завжди продуманим.
  • У книгах та іграх у відьмаків немає свого Відьмачого кодексу. Кодексу як такого не існувало, свій кодекс Ґеральт придумав сам для себе і міняв в залежності від обставин. У серіалі — відьмачий кодекс є твердим склепінням догматів, за порушення якого відьмака можуть позбавити мечів і медальйона, а також вигнати і навіть стратити.

Виноски Редагувати

  1. Зілля, що вживаються при цьому, є страшною отрутою для звичайної людини.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі