FANDOM

Icon Elven city
Vizima map

Визіма (пол. Vizima) — найбільше місто і столиця Темерії, місце резиденції короля Фольтеста. Побудований в 780 році на місці поселення ґномів, зруйнованого ельфами.

У книгах Сапковського Редагувати

Близько величезної дамби, що йде уздовж ставків і каналів. І несподівано над верхівками вільхи побачили червоні черепиці, що здіймаються над озером веж визімского замку.
Володарка Озера, ст. 58

Місто багате і дуже важливе для королівства. За свою довгу історію, поселення було свідком багатьох подій, як радісних, так і трагічних. Визіма прекрасне місце для розвитку науки. Місто стоїть на перетині безлічі торгових шляхів і є основною економічною областю Темерії. Тут також розташовуються великі формування темерскої армії. У столиці розглядаються важливі державні питання.

В результаті підписання Цинтрійского миру Визіма стала столицею ряду держав залежних від Темерії (Елландера, Магакама, Брюґґе, Соддена, Заріччя, Ангрена).

Події оповідання «Відьмак» відбуваються в Визімі.

Гра «Відьмак» Редагувати

Цікаві місця Редагувати

Photoshopmasters 0785

Крім того, місто розділене на чотири основні області:

Запис у Щоденнику Редагувати

Визіма, столиця Темерії, є найбільшим містом в королівстві. Розташована вона біля озера Визіма, на перетині найважливіших торгових шляхів, в тому числі і водного. Завдяки розвиненій дорожньої мережі в Визимі процвітає торгівля. За наказом короля Фольтеста іпатом міста призначений Велерад. Визіма розділена на 3 великі райони. Найбідніший з них - Храмовий квартал, в якому розташовуються лікарня Лебеди і обитель Ордена Палаючої Троянди. Купецький квартал, який населяють багаті і впливові жителі. Тут же знаходиться ратуша і головний міський ринок. Стара Визіма - найдавніший район міста, який не так давно перетворили в гетто для нелюдів.

У місті проходить велика частина сюжетних пригод відьмака Ґеральта. Визіма, столиця Темерії є найбільшим містом королівства. Місто розташовується на березі озера Визимі, на перехресті важливих торговельних шляхів (у тому числі і водному). З волі короля Фольтеста, містом керує Велерад.

Нелюди, якщо у них громадянство Темерії, ходять вільно і не загнані в гетто, бо не важливо, які у тебе вуха або зріст, важливо, кого ти вважаєш своїм королем. Слово темерця тут коштує не менше ніж вексель. Це місто, де найгірший з злочинів - стати ворогом Корони. І той, хто піднімає руку на темерця, кидає виклик чорному прапорі з срібними ліліями, а таке не вибачается.

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Запис у Глоссарії Редагувати

Визіма - столичне місто королівства Темерії, розташована на мальовничому березі Визімського озера, в долині Ісмени - притока Понтара. Місто поділено на чотири пульсуючих життям райони, які стали домівкою для майже двадцяти тисяч жителів і численних приїжджих з усіх куточків світу. У Визимі розміщуються королівський двір і замок, базари, святилища, кузні, купецькі лабази, банки і мануфактури, трактири і будинки розпусти. Однак історія наша Визіми безпосередньо не стосується, і я закінчу на цьому свій опис, відіславши всіх зацікавлених до інших джерел.

До моменту початку гри Визіма, як і вся Темерія, зайнята нільфгаардськими військами, а Емгир використовує місто як свою тимчасову столицю на території Півночі. Ґеральт відвідує тільки Королівський Палац, де у всю йде перебудова на нільфгардскій манер.

У садах можна знайти таємний прохід в місце зі скелетом і скринею, в якому зберігається лист до Де Веттів з приводу подій першої гри, зокрема, перетворення Адди назад в Стриґу.

Цікавості Редагувати

  • Місто поділено на чотири великих квартали.
  • В оригінальній грі у Визіму можна було потрапити лише зі спеціальним дозволом, тому що в місті ввели карантин.
  • У грі не існує таверни «Старий Наракот», а в Купецькому кварталі розташовувалася корчма «Новий Наракот».
  • В оригінальній грі Визіма стає ареною бойових дій між загонами скоя'таелей і військами Ордена Палаючої Троянди.
  • Під час бою в Визімі білкам вдалося зайняти Купецький квартал. З великими втратами Орден все ж відбив його у скоя'таелей.
  • У грі є книга «Путівник по Визимі» — книга мандрівника Марко Кнопфа.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі