FANDOM

Той, хто стверджує, ніби собака - кращий друг людини, просто ніколи не приручив виверну
~ Невідомий друїд

Виверна — монстр в іграх Відьмак, Відьмак 3: Дикий Гін.

Летючий ящір. Дехто відносить виверн до драконів. Проте, дракони мають дві пари лап і пару (як мінімум), крил. У Віверни крила являють собою передні, чи верхні кінцівки, а по суходолу вона пересувається на парі задніх (чи нижніх) лап, спираючись на зігнуті в суглобах крила. На Старшій Мові носить назву «wywerna» або «wiwerna», а на загальній.

ОписРедагувати

  • Є частиною природної екосистеми світу. Легко піддаються одомашненню у друїдів.
  • Територіальні тварини.
  • Живуть і полюють поодинці, хоча бувають періоди, коли вони паруються.
  • Нападають на будь-якого порушника їхніх територій, крім тих, хто набагато важче їх за масою, скажімо, драконів.
  • Харчуються, в основному, м'ясом тварин, яких легко хапати з повітря — ось чому вони так люблять харчуватися вівцями.
  • Кмети досить часто плутають їх з драконами.
  • Відьмаки, однак, відразу ж впізнають цих тварюк, які ходять по землі на двох сильних м'язистих ногах. Вони також знають, що в бою з ними необхідно уникати отруйного жала на кінці хвоста і потужної пащеки в метр, наїжачений у всі сторони смертельними зубами.
  • Так що, якщо подорожній, який наткнувся на виверну, не відьмак чи друїд, йому краще не зв'язуватися з тваринкою.

Зовнішність Редагувати

Виворотка02
  • Зовні виверна дуже схожа на дракона, у зв'язку з чим їх часто плутають.
  • З плоскою головою і довгою шиєю, істота нагадує змію, а її довгий хвіст, увінчаний гострим жалом, тільки підсилює це враження. Вигнута спина, схожа на горб, робить виверну ще більше лякаючою.
  • Яскраві кольори луски відразу формують враження, що ця тварюка отруйна. Тонкі, довгі шипи, здається, виступають прямо з її викривленого хребта, і разом з загальної позою звіра тільки підкреслюють небезпеку і підступний характер виверни.
  • Відрізняються від драконів тим, що передні кінцівки перетворені в крила, у драконів крила є продовженням лопаток.

Енциклопедична довідка Редагувати

  • Клас: драконіди.
  • Ареал проживання: болота, печери, гірські і скелясті місцевості.
  • Тактика: пікірують на противника і намагаються збити його з ніг і отруїти своєю отрутою.
  • Імунітет: захищені від оглушення і отрут.
  • Уразливість: вразливі для срібла і масла від орнітозаврів (хоч вони і дракониди).
  • Стиль: найефективнішим проти виверны буде швидкий спосіб.
  • Порада: в бою з виверною знадобиться заздалегідь придбаний імунітет до отрути. Також може знадобитися еліксир Золота іволга.
  • Інгредієнти: Токсин, Мембрана з крил, Отруйні залози, М'ясо виверни.

Запис у Бестіарії Редагувати

Віверну, на жаль, часто плутають із драконами. При вигляді рептилії, яка летить до стада овець, кмети починають панікувати. Вони чекають, що зараз почнеться видихання вогню, різанина і увесь цей цирк із дівчатами. Виверни дійсно полюють на овець, проте, вони не видихають полум'я і не загрожують цілому селу. І до дівок вони абсолютно байдужі.

Дані з книг СапковскогоРедагувати

Я відвідував міста і фортеці, шукав сповіщення, прибиті до стовпів на перехрестях. Шукав повідомлення на зразок: «Терміново потрібен відьмак. Оплата за угодою». А потім, як правило, було якесь урочище, підземелля, некрополь чи руїни, лісовий яр або печера в горах, забита кістками і смердючим стервом. І що-небудь таке, єдиною метою якого було вбивати. Від голоду, заради задоволення, виконуючи чиюсь хвору волю, з інших причин, але – вбивати. Мантихор, вивротка, мгляк, жагниця, жряк, химера, лісовик, вампір, гуль, гравейр, перевертень, гігаскорпіон, стрига, упир, яга, кікімора, глумець. І був танець у темряві і помахи меча. І був страх і жах в очах того, хто вручав мені потім плату.

- Останнє бажання

Є, — погодився Кодрінгер. — Ти відьмак анахронічний, а я відьмак новочасний, який іде в ногу із духом часу. Тому ти скоро будеш без роботи, а я процвітатиму. Стриг, виверн, ендріаг і вовкулаків скоро зовсім не буде на світі. А сучі сини будуть завжди.

Час Погорди

У клітці, помітно для нього тісній, лежав, згорнувшись у клубок, ящур, укритий темною лускою дивного малюнка. Коли рябий стукнув об клітку тичкою, гад зашамотівся, заскреготів лускою об пруття, витягнув довгу шию і пронизливо засичав, демонструючи гострі, білі, конічні зуби, що сильно контрастували із майже чорною лускою навколо пащі.

Час Погорди

Пруття клітки виламалися із тріском, виверна вирвалася назовні. Віспуватий зіскочив з помосту й намагався втримати її тичкою, але потвора вибила ту одним ударом лапи, скрутилася і шмагнула його хвостом із колючками, перетворюючи віспувату щоку на криваву кашу. Сичучи й розпростовуючи покалічені крила, виверна злетіла з помосту, кинувшись на Цірі, Фабіо й зброєносця, які все намагалися піднятися з землі.

Час Погорди

Запис у бестіарії Редагувати

Найгрізніша з-поміж виверн — королівська. У деяких колах називають її, пардон на слові, «куревська».

Альбіна Тоттелькампф, викладачка природничих наук в Аретузі
Виверну часто плутають із драконом. І хоча вона значно менша від цього свого родича та не здатна видихати полум’я, вона все одно являє собою страшне чудовисько. Особливо лиху славу мають так звані королівські виверни — дуже дратівливі та небезпечні, як і монархи.
Виверна зазвичай нападає з повітря, намагаючись збити жертву з ніг крилами. Приземлившись, вона атакує зубатим дзьобом, відволікаючи увагу від своєї головної зброї: колючки на кінці довгого хвоста. Ця колючка дуже отруйна: навіть відьмак, якого нею вкололи, відчуває страшний біль. Тому варто завчасно зажити відповідних еліксирів.

В бою допоможе: Редагувати

З неї можна взяти: Редагувати

  • Драконяча луска
  • Кістка чудовиська
  • Кров чудовиська
  • Мозок чудовиська
  • Мутаген із віверни
  • Шкура віверни
  • Яйце виверни

Додатково Редагувати

  • Розробники гри ввели в клас орнітозаврів віверну і василіска, що має розбіжність із книгою. Однак, у третій частині знову повернули їх у клас драконидів.
  • Для виконання контракту на віверн від шинкаря «-05-0029Нового Наракорта» знадобляться три шматка м'яса віверни.
  • У грі «Відьмак» є книга «Орнітозаври», після прочитання якої в бестіарій додається запис про віверн.

Виноски Редагувати

Монстри серії про Відьмака
В книгах про Відьмака Глас розуму IV: Мантихорвивороткамглякжагницяжрякхимералісовиквампіргульгравейрперевертеньгігаскорпіонстригаупирягакікімораглумець
Глас розуму V Вилохвіст чи Летюга
Край світу
Гра Відьмак 2 Дракон
Гра Відьмак 3 Кокатрикс чи КуроліскКрижаний велетень
Інше МонстриШаблон:Монстри