FANDOM

Вея блиснула білими зубами. Її сорочка була трохи розшнурована, майже до меж можливого. Відьмак не сумнівався, що то черговий привід для провокації когось із зали.

Альвеаенерле, чи Вея[1] — зерріканська воїтельниця, другорядний персонаж оповідання «Межа можливого».

Характеристика Редагувати

Зерріканська воїтельниця, що супроводжує на пару з Теєю золотого дракона, який подорожує в образі лицаря Борха на прізвисько Три Галки.

  • Природжений воїн із відмінними навичками володіння шаблями які вона носить за спиною.
  • Має буйний і задерикуватий характер, що укупі з її привабливим тілом і любов'ю до провокацій є страшною сумішшю.
  • За традиціями своєї країни на обличчі має татуювання з малюнком у вигляді синіх смуг, що, очевидно, виконують роль бойової розмальовки.
  • На тілі носить шкуру рисі, укріплену кольчугою.

Воїтельниця проявила неабиякий інтерес до Ґеральта, що врешті-решт призвело до того, що після спільного проведення часу в бадді вчотирьох вона вирушила до відьмака в ліжко.

Після подій описаних в оповіданні і показі істинного вигляду Борха, вона через останнього передає відьмаку, що після бадді в таверні «Під Задумливим Драконом» вона розраховує на нову зустріч.

Кінець деталей сюжету.

У книгах Сапковського Редагувати

З-за руїн м'яким упевненим кроком вийшли дві молоді дівчини. Натовп одразу розступився, відсахнувся, порідшав. Обидві дівчини посміхнулися, блискаючи зубами, примружуючи очі, з кутиків яких бігли до вух широкі сині смуги татуювань. На міцних стегнах, що видніли з-під рисячих шкір, та на голих зграбних руках вище кольчужних рукавичок грали м'язи. З-за плечей, також захищених кольчужками, стирчали руків'я шабель.

* * *

Як твоє справжнє ім'я? — запитав Ґеральт ту, яка зосталася біля столу.
Альвеаенерле.
Красиво.
Відьмак був упевнений, що зерріканка зробить скромне личко і підморгне йому. Не помилився.
Вея?
Гм?
Чому ви їдете із Борхом? Ви, вільні воїтельки? Можеш пояснити?
Гм
Що — гм?
Він... — Зерріканка, морщачи чоло, добирала слова. — Він є... Най... красивший.
Відьмак поокивав. Критерії, на підставі яких жінки оцінювали привабливість чоловіків, не вперше видалися йому загадковими.

* * *

Вея, підійшовши, торкнулася Ґеральтового плеча й швидко промовила кілька слів. Дракон засміявся.
Ґеральт, Вея говорить, що довго буде пам'ятати діжку «Під Задумливим Драконом». Сподівається, що ми колись іще зустрінемося.
Що? — запитала Йеннефер, примружуючись...

Інші появиРедагувати

У Фільмі і ТБ-серіаліРедагувати

  • Персонаж з'являється в четвертій серії телесеріалу, що має назву «Smok» ("Дракон"), події якого засновані на оповіданні «Межа можливого». Роль Веї виконує актриса Julita Famulska.

В коміксі Редагувати

ЦікавостіРедагувати

  • Вея є вищою із зерріканок, супроводжуючих Борха (у порівнянні з Теєю).

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Прізвисько, яке їй дав Борх Три Галки.

Випадкова вікі