FANDOM

Весемір з Каер-Морену (пол. Vesemir) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак і Відьмак 3: Дикий Гін.

Найстаріший на континенті відьмак, майстер відьмацької Школи Вовка. Наставник відьмака Ґеральта із Рівії[1] та багатьох інших вихідців з Каер-Морену.

ОписРедагувати

Характеристика Редагувати

  • Найстаріший відьмак на Континенті, який є майстром відьмачої Школи Вовка. Живе на території Північних Королівств.
  • Під час навчання дітей в Каер-Морені був учителем фехтування і монстрологіі. Ставав для своїх учнів кимось на кшталт батька.
  • Дуже тепло ставиться до кожного зі своїх вихованців, періодично м'яко повчаючи життя, але ніколи не відмовляючи в допомозі.
  • Не позбавлений почуття гумору — ледве помітного і м'якого, відповідного віку і іронічного сприйняття менш досвідчених відьмаків. Іноді любить напустити туману, прикидаючись старим і немічним.
  • Володіє напрочуд спокійним характером, дуже мудрий. Як відьмак дуже талановитий і сильний — швидкість його реакції не притупили навіть солідні роки.

Гра «Відьмак» Редагувати

Весемір, разом з іншими відьмаками, знаходить Білого Вовка недалеко від стін відьмацької твердині, Каер-Морену.

Запис в щоденникуРедагувати

People Vesemir
Весемір - найстарший і досвідчений відьмак; можливо, він навіть старше, ніж сам Каер-Морен. Зими він проводить у фортеці, а навесні знову виходить на дорогу, так само, як і всі інші. Незважаючи на вік, Весемір дуже міцний і енергійний. Багато молодих можуть позаздрити його здоров'ю. Відмінний боєць, це він навчив мене працювати мечем.
Він виростив багатьох відьмаків, і мене в тому числі. Його учні ставляться до нього як до прийомного батька. Лео був, можливо, останнім учнем старого відьмака. Смерть юнака похитнула його.
Він - один з небагатьох відьмаків, які пережили штурм Каер-Морену. Він прекрасно уявляє собі, яку ненависть деякі люди відчувають по відношенню до відьмаків.

Пов'язані квестиРедагувати

Під час подій гри Весемір допомагає Ґеральту шукати Йеннефер, потім полює з ним на грифона з Білого Саду.

Після вбивства крилатого мисливця, старий відправляється в Каер-Морен. Там він допомагає Ґеральту підготуватися до битви і зняти чари Уми.

Запис в журналі Редагувати

Tw3 journal vesemir
Весемір був найстарішим відьмаком Школи Вовка і, ймовірно, найстарішим відьмаком на всьому континенті. Старий, не поступався віком самим руїн Каер-Морену, постійно скаржучись на скрипучі кістки, він навіть не думав про відхід на заслужений відпочинок. Сивий, але як і раніше моторний, продовжував він полювати на чудовиськ - і завжди успішно, оскільки перевідал їх за довгі роки більш, ніж всі його учні разом узяті. Суворий і вимогливий учитель Ґеральтової юності, згодом він став всім Відьмак і батьком, і наставником, і завжди був готовий прийти на допомогу мудрою порадою і міцною рукою.
Навесні 1272 року, на початку нашої розповіді, Весемір приєднався до Ґеральта в пошуках Йеннефер, на теренах спустошеної війною Темерії.
Старий відьмак казав, що ще ніхто з його побратимів по ремеслу не зустрів смерть в ліжку. Весемір знайшов свій кінець в той скорботний день, коли Дикий Гін, що гнався за Цірі, напав на Каер-Морен. Весемір загинув від рук Імлеріха, захищаючи свою колишню вихованку, до якої завжди ставився як до внучки.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Весемір (Ґвент)

Весемір присутній в вигляді срібної епічної нейтральної картки у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність: при викладанні на поле бою призиває Ескеля та Ламберта з вашої колоди на поле бою.

Опис картки:

Якщо вас збираються повісити, попросіть води. Все, що завгодно може статися, перш ніж вони принесуть її.

Примітки Редагувати

  1. Для Білого Вовка Весемір був кимось на кшталт батька.

ВідеоРедагувати

The Witcher 3 ► Vesemir Takes no shit from Yennefer 150 PC09:09

The Witcher 3 ► Vesemir Takes no shit from Yennefer 150 PC

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі