FANDOM

Tw2 journal lormarkupperaedirn
Нижня Мархія або Верхній Едірн (пол. Dolna Marchia) — спірна територія, що лежить між ріками Дифнею і Понтаром.

Опис Редагувати

  • Належить Едірну. Однак Кедвен постійно пред'являє на нього свої права.
  • За даними з гри відомо, що у Верхньому Едірні розвинені срібні і вугільні шахти, численні мануфактури і єдина каменоломня білого мармуру по ту сторону Яруги. Все це робить цей край дуже багатим, можливо, він є основним джерелом доходу Едірну

МістаРедагувати

У книгах Сапковського Редагувати

– Досить, – засопів Генсельт, поводячи навколо диким поглядом. – Досить, клянусь богами, бо мене зараз кров заллє. Я сказав: ні п'яді землі. Ніяких, тобто абсолютно ніяких повернень захопленого! Я не погоджуся на зменшення мого королівства навіть на п'ядь, навіть на півп'яді землі! Боги довірили мені частину Кедвена, і тільки богам я її поступлюся! Нижня Мархія – наші землі... Ці... Ці... Енті... А, курва, етнічні, о! Нижня Мархія століттями належала Кедвену...
– Верхній Едірн, – знову заговорив Дійкстра, – належить Кедвену з минулого літа. Точніше, з двадцять четвертого липня минулого року. З тієї хвилини, як туди вступив кедвенський окупаційний корпус.
– Переконливо прошу, – сказав Шилярд Фіц-Естерлен, хоча його ніхто не питав, – запротоколювати ad futurum rei memoriam, що імперія Нільфгард не мала нічого спільного з цією анексією.
– Якщо не рахувати того, що саме в цей час вона грабувала Венгерберг.
– Nihil ad rem!
– Та невже?
– Панове! – нагадав Фольтест.
– Каедвенська армія, – прохрипів Хенсельт, – вступила в Нижню Мархію визволителькою! Моїх солдатів квітами зустрічали там! Мої солдати...
– Твої солдати... – Голос короля Демавенда був спокійний, але по його обличчю було видно, чого йому вартий цей спокій. – Твої розбійники, що увірвалися в моє королівство з бандитськими криками, вбивали, ґвалтували і грабували. Панове! Ми зібралися тут і сидимо вже тиждень, розмірковуючи, як повинна виглядати картина майбутнього світу. Про боги, невже це буде світ злочинів і грабежів? Невже збережеться бандитський status quo? Невже награбоване добро залишиться в руках розбійників і грабіжників?
Хенсельт схопив зі столу карту, розірвав її і жбурнув у Демавенда. Король Аедірна навіть не ворухнувся.
– Моя армія, – прохрипів Генсельт, а його обличчя налилося кольором старого доброго вина, – відвоювала Мархію у нільфгардців. Твоє, прости господи, королівство тоді вже припинило існування, Демавенде. Скажу більше, якщо б не моя армія, у тебе сьогодні взагалі ніякого королівства не було б. Хотілося б поглянути, як без моєї допомоги ти вигониш «Чорних» за Яругу і Доль Ангра. Тому можна без особливих перебільшень стверджувати, що ти залишився королем по моїй милості. Але тут і зараз моя милість кінчається! Я сказав: не віддам навіть п'яді моєї землі! Не дозволю зменшити моє королівство!

Гра «Відьмак 2: Вбивці Королів» Редагувати

Запис в ГлосаріїРедагувати

Територія Едірну, розташована між ріками Лексель і Дифна, називається, в залежності від політичних поглядів гравця, Нижньою Мархією чи Верхнім Едірном. Здавна ці землі були спірною територією, на яку висував претензії Кедвен. Під час останньої війни з Нільфгардом Едірн опинився в дуже складному становищі, ведучи нерівний бій на півдні з лавиною Чорних. Саме в цей час, бачачи, що південний сусід не зуміє протистояти агресору, війська союзної Кедвена увійшли в Нижню Мархію, здійснивши несподівану анексію. Кілька днів потому на мосту через річку Дифню вітали один одного маркграф Мансфельд з Ард Каррайга і маршал Менно Коєгоорн, головнокомандувач армії Нільфгарду із Дол Ангра. Вони потиснули руки над стікаючим кров'ю, вмираючим королівством Едірн, позначивши цим, не побоюся це прямо, бандитський розділ видобутку. І хоча після війни Кедвен повернув Нижню Мархію, цей жест був одним з найбільш огидних, які тільки знала історія. Втім, смію стверджувати, що він був напевно не останнім жестом такого роду.

Примітки Редагувати

Держави Півночі
Королівства
Едірн Herb AedirnБрюґґе Herb BruggeВерден Herb VerdenКедвен Herb KaedwenКерак COA Kerack var2Ковір і Повіс Herb Kovir i PovisЛирія і Рівія Herb Lyria-Rivia2

Реданія Herb RedaniaСодден Hrb unof SoddenТемерія Herb TemeriaЛіга з Генґфорсу Herb Liga z Hengfors2Цідаріс Hrb unof CidarisЦінтра Herb Cintra2 (*)

Князівства і області
Анґрен Hrb unof Angren (**) • Бремервоорд Hrb unof BremervoordБрокілон Hrb unof BrokilonВельгад Hrb unof VelhadВерхній Содден Hrb unof SoddenGrnҐелібольГолопілля Hrb unof Holopole
Дол Блатанна Hrb unof Dol Blathanna (*) • Занґвебар ZangwebarЗаріччя Hrb unof Zar (*) • Кайнгорн Herb Liga z Hengfors2Крейден Hrb unof CreydenМаллеора Hrb unof Malleore

Магакам Herb MahakamНарок Herb NarokНижній Содден Hrb unof SoddenDlnНовіград Hrb unof NovigradСкелліге Hrb unof SkelligeСтоки (*) • Тальгар Herb TalgarТусан Hrb unof Toussaint
Елландер Hrb unof EllanderЕмблонія Герб эмблонииЯмурлак COA Jamurlak

Примітки

  • (*) — під протекторатом Нільфгарду після Цінтрійського миру
  • (**) — Анґрен розробниками ігор помилково винесений на лівий берег Яруги, хоча за описами він розміщений під Магакамом і перебуває під протекторатом Темерії, себто, на правому березі Яруги

Випадкова вікі