FANDOM

Icon River.png

Вельда (пол. Velda) — річка , яка протікає через Еббінґ[1], найближчим населеним пунктом до річки є Ґлисвен.

Опис Редагувати

ПритокиРедагувати

У книгах СапковськогоРедагувати

– Ми повинні як можна скоріше перейти Вельду, – відповів Гіселер. – За річкою перепочинемо. Кайлей, як твій кінь?
– Витримає. Це не скакун, в перегонах не пройде, але звірюка міцна.
– Ну так вперед.

— Час погорди

У долині річки Вельди обоз ловчих був розгромлений і вирізаний під корінь бандою нільфгаардських мародерів. Прикінчили всіх ловчих і невільників чоловічої статі. Пощадили тільки дівчат. Дівчата не знали, чому їх пощадили. Неведення тривало недовго. (...)
Одного разу всі вони зустрілися на святі Ламмас, Святі Жнив, в одному із сіл у Ґесо. Війна і потреба в той час ще майже не торкнулася земель над Верхньою Вельдою – кмети веселими іграми й танцями традиційно відзначали початок Місяця Серпа.

Час погорди

– Ми йшли берегом Вельди в бік Турна, – почав солдат. – Конвоювали один з транспортів пана Евертсена, що йде на південь. На нас налетіли близ розведеного мосту, коли ми через річку переправлялися. Одна віз загруз, тади ми випрягли коней з іншого, щоб той віз витягнути. Частина конвою поїхала далі, я прилишився з пятьма і з коморником. І тута обскочили нас. Коморник, перш ніж його забили, встиг крикнути, мовляв, це Щури, а потім вже вони сіли нашим на шию... І вирізали всіх до одного. Кади я це побачив...

Час погорди

На півдні, в Еббінґу, за горами Амелл, в районі під назвою Переплют, на великих трясинах, вирізьблених річками Вельда, Літ і Арета, у восьмистах кілометрах польоту ворона по прямій від міста Елландер і храму Мелітеле, побачений під ранок жах розбудив старого відлюдника Висоготу. Прокинувшись, Висогота ніяк не міг згадати змісту сну, але незрозуміле хвилювання не дало йому більше заснути.

Вежа Ластівки

Примітки Редагувати

  1. Через всю Імперія Нільфгарду із сходу на захід.
  2. Місцевості, де жив Висогота із Корво.

Випадкова вікі