FANDOM

Брувер Гоґ (пол. Brouver Hoog) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігри Гвинт: відьмацька картярська гра.

Cтарійшина краснолюдів, що одноосібно управляє Магакамом. Його покої знаходяться десь під горою Карбон.

ОписРедагувати

ХарактеристикаРедагувати

  • Має абсолютну владу над ґномськими кланами, єдиноосібно керує всіма справами анклаву Магакам.
  • Через його політику та неоднозначні рішення, деякі краснолюди не долюблюють його і намагаються оминати Магакам.

ПолітикаРедагувати

  • Офіційно весь Магакам знаходиться під владою Темерії і особисто короля Фольтеста, хоча на ділі будь-яка спроба втрутитися в справи Брувера Гоґа приведе до зупинки поставок залізної руди, обладунків та зброї.
  • Відзначився своєю поступницькою політикою у взаєминах з людьми, яка дала свої результати.
  • Добився від'єднання класнолюдів від скойа'таелів, дякуючи чому припинились погроми ґномів і не дійшло до каральних експедицій на Магакам.

У книгах СапковськогоРедагувати

Старий гриб! — кричав він і плюнув у жерло печі. — Глянеш і не знаєш, живий чи опудало. Майже не рухається, і добре, бо пердить при кожному русі. Неможливо зрозуміти, що він говорить, бо борода з вусами у нього склеїлися засохлим борщем. Але усім управляє, всім і всіма, всі мусять танцювати, коли він заграє...
— Однак важко сказати, що політика старости Гоґа погана, — втрутився Регіс. — Це дякуючи його рішучим діям ґноми від'єдналися від ельфів і вже не б'ються разомзі скойа'таелями. А дякуючи цьому припинилися погроми і не дійшло до каральної операції на Магакам. Поступливість у взаєминах із людьми дає хороший врожай.
— Та хрін там, — Золтан вихлебтав мензурку. — У справі білок старому грибу не йшлося про жодну надійність, лише про те, що забагато молодих кидало роботу у копальнях і кузнях, приєднувалося до ельфів, аби у командо отримати свободу та трохи чоловічих пригод. Коли те явище виросло до розмірів проблеми, Брувер Гоґ узяв молокососів у жорсткі кліщі. В жопі він мав убитих білками людей і хєр клав на репресії, що через те могли впасти на ґномів, у тому числі й на ваші славетні погроми. Що-до тих останніх, йому до них і діла не було, бо ґномів, які осіли у містах, уважає він відщепенцями.

Хрещення вогнем, ст. 141-142

Гра «Гвинт: відьмацька картярська гра» Редагувати

Брувер Гоґ (ґвент)

Брувер Гоґ присутній в вигляді лідера фракції Скойа'таелей у грі «Гвинт: відьмацька картярська гра».

Має спеціальну здатність, може призвати одну срібну картку з колоди на вибір.

Опис картки:

Цей недоумкуватий телепень? Глянеш і не знаєш, живий чи опудало!

Цікавості Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Прізвисько, яке йому дав Золтан Хівай, коли описував політику Старійшини.

ГалереяРедагувати