FANDOM

Бреєн, відомий як «Кіт з Йелло»відьмак зі школи Кота.

Характеристика Редагувати

Епізодичний персонаж роману Анджея Сапковського «Сезон Гроз». Прізвисько отримав за різанину, яку він влаштував в однойменному містечку.

Як і у багатьох інших Котів, мутація Бреєна пройшла не зовсім вдало, що вплинуло на психічну стабільність, яка проявлялася у вигляді його надмірної жорстокості.

Зовнішність Редагувати

Самотній чоловік, що сидів за столом, підняв руки над стільницею. З його пальців вистрелили хвилясті язички полум’я. Мужчина наблизився до свічника, що стояв на столі, по черзі запалив всі три свічки. Дозволив, щоб вони добре його освітили.
Волосся в нього було сіре як попіл, на скронях переткане сніжно-білими пасмами. Мертвотно бліде обличчя. Гачкуватий ніс. І ясно-жовті очі з вертикальною зіницею.
На його шиї блищав у світлі свічок срібний медальйон, випущений з-під сорочки.
Голова кота з вищиреними зубами.

У книгах Сапковського Редагувати

Шляхи Ґеральта і Бреєна перетинаються в трактирі «Кабан і олень». Геральт в компанії Лютика тримає шлях з Кераку, де саме стався палацовий переворот. А Кіт з Єлло прямує у Визіму, розраховуючи отримати 2000 оренів за вбивство упириці.

Пізнавши у незнайомцеві знаменитого Білого Вовка, Бреєн вважає, що Геральт збирається «вкрасти його нагороду». А не побачивши у конкурента мечів (що тільки підтвердило чутки про їх крадіжці), Кіт вирішив усунути конкурента, викликавши його на дуель. Коли Геральт відмовився — спробував змусити, взявши в заручники жрицю. На щастя, Тиціана Фреви вчасно передала Білому Вовку викуплені мечі, і Брэен відступив, вирішивши не спокушати долю.

Геральт встав. Видобув сталевий меч з піхов. Вільним плавним рухом. Не дивився на Брегена. Дивився на клинок.
— Відпусти жінку, — спокійно сказав він. — Негайно. Інакше помреш.

Рука Брегена здригнулася, по шиї жриці потік струмочок крові. Жриця навіть не зойкнула.

— Я в нужді! — засичав Кіт з Йелло. — Та нагорода мусить бути моєю!
— Я сказав, відпусти жінку. Інакше вб’ю тебе. Не на майдані, а тут, на місці.
Бреген згорбився. Тяжко дихав. Його очі зловорожо блищали, губи огидно кривилися. :Біліли кінчики затиснутих на руків’ї пальців. Раптом пустив жрицю, відштовхнув її. Люди в корчмі затремтіли, наче розбуджені з кошмарного сну. Почулися зітхання і глибоке дихання.
— Зима прийде, — з зусиллям промовив Бреген. — А я, на відміну від декого, не маю де зимувати. Теплий і затишний Каер Морген не для мене!
— Ні, — відповів Геральт. — Не для тебе. І ти добре знаєш, чому.
— Каер Морген тільки для вас, добрих, правильних і справедливих, так? Іпокрити зателепані. Ви такі самі вбивці, як і ми, нічим від нас не відрізняєтесь!
— Вийди, — сказав Геральт. — Залиш це місце і рушай у свою дорогу.

Бреген сховав меч. Випростався. Коли йшов через кімнату, його очі змінювалися. Зіниці заповнили всю райдужну оболонку.

— Те, що Весемір виніс тобі смертний вирок, — брехня, — промовив Геральт, коли Бреген проходив повз нього. — Відьмини не воюють з відьминами, не схрещують з ними мечів. Але, якщо колись повториться те, що трапилося у Єлло, якщо я щось таке почую… Тоді зроблю виняток. Відшукаю тебе і вб’ю. Сприйми це попередження всерйоз.

Сезон Гроз

Цікавості Редагувати

  • Бреєн збирався їхати в Темерію, маючи намір виконати замовлення Фольтеста на вампіра. Ймовірно, він був одним з тих відьмаків, що відмовилися від роботи, дізнавшись, що король хоче не вбити, а розчаклувати упирицю.
  • Кіт з Єлло сказав, що Каер Морхен не для нього, і йому нема де зимувати. З цього випливає висновок, що до того часу школа Кішки вже була зруйнована. Підтверджують це і слова Ґеральта про те, що Котів вже залишилося зовсім небагато.
  • Незважаючи на вищесказане, є альтернативна думка. Безпосередньо в книгах про інші школи не говорилося. Згадувалося тільки те, що коти — це відьмаки, у яких процес мутації пройшов з помилками, вони були свого роду ізгоями, за що і отримали особливі медальйони з котами, на яких вони стали схожі своєю непередбачуваністю. А в Каер Морхен Бреєн не міг потрапити, так як вважав, що інші відьмаки його засудили і не пустять туди. Однак у цьому випадку не зовсім зрозуміло проходження медальйонів з головою кота: тобто якщо Ґеральт і Бреєн з однієї школи, то чому у них не збігаються медальйони — про школу вовка у серії багато разів згадується, як і згадується те, що медальйон — символ цеху. Так і в книзі опосередковано йдеться, що Геральт і Бреєн не були знайомі. Крім того, необхідно мати на увазі, що слова про те, що Коти — невдалі відьмаки, вимовляє Любисток, який, хоча і кращий друг Геральта, але все ж мало знає про відьмаків. Швидше за все він помилявся, коли вимовляв цю думку, а Геральт через власну скритність не виправив його.
  • Єдиний відьмак зі Школи Кота, згадуваний до моменту з Бреєном в книгах, був Койон, який, не зважаючи на тяжкий перебіг мутацій, навпаки відзначався добротою, чуйністю, чутливістю, навіть своєрідною формою патріотизму.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі