FANDOM

Бран Турсех (пол. Bran) — герой літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським і його адаптацій, в тому числі відеоігор Відьмак 3: Дикий Гін і Гвинт: Відьмацька карткова гра.

Великий король островів Скелліґе з клану Турсехів, дядько Краха ан Крайта і брат Ейста Турсеаха. Хороший друг друїда Мишовура. Був двічі одружений, мав сина Сванріге від другого шлюбу з Бірною.

Участь у Літературній Сазі Редагувати

Відповівши на запрошення Каланте, король Бран відправляє в Цінтру делегацію, яка складається з його племінника Краха ан Крайта, його брата Ейста Турсеха, друїда Мишовура і відомого на островах скальда, Драйга Бон-Ду.

Запис в щоденнику Редагувати

Бран, колишній король Скелліге, прожив довге життя, сповнене пригод. Відчувши ж наближення старості, він відправився в ліс на полювання на ведмедя, озброєний одним лише ножем. Так закінчилося його правління.
Його запам'ятали як чесного і справедливого володаря, хоча дехто нарікав, що король Бран більше ходить в набіги і військові походи, ніж вирішує внутрішні проблеми островів, і що він дозволяє своїй дружині дуже багато. Дехто об'єднував ці два факти, припускаючи, що Бран відправлявся за море лише для того, щоб уникнути труднощів, що чекали його вдома.

Пов'язані квести Редагувати

Гра «Гвинт: Відьмацька карткова гра» Редагувати

Бран (Ґвент)

Бран Турсех присутній в вигляді лідера фракції Скелліґе у грі «Гвинт: Відьмацька карткова гра».

Має спеціальну здатність, скидує дві картки з руки гравця в кладовище, при цьому збільшує їх силу на два, та дає змогу взяти одну картку з колоди на вибір.

Опис картки:

Ніхто не в змозі замінити Брана. Вони можуть лише намагатися.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі