FANDOM

Tw2-screenshpt-blue-stripes-HQ-005.png

Блакитні Смуги (англ. Blue Stripes) — особливий загін Темерії, створений королем Фольтестом.

Особливо відомі своєю ненавистю до загонів скойа'таелів.

Опис Редагувати

  • Всі солдати загону були зібрані і навчені особисто Верноном Рошем, вірнопідданим короля Фольтеста.
  • До складу загону входять безстрашні головорізи, фахівці з допитів і безшумні розвідники, кожен з яких готовий увійти у вогонь, якщо такий буде наказ командира.
  • Блакитні Смуги користуються поганою славою серед солдат регулярного війська Темерії і простого люду.
  • Будучи особливим загоном короля Фольтеста, виконували різні завдання, які "не по зубах" іншим (утихомирення передгір'їв Магакаму, ліквідація Бернанда Лоредо, захоплення командирів білок і чимало іншого).

Запис в ГлосаріїРедагувати

Спеціальні загониРедагувати

Синие полоски.png
Ці підрозділи почали створюватися в умовах, коли стало ясно, що в боротьбі з летючими загонами скоя'таелей звичайні задрипані щитники виглядають так само, як лицарське сідло на свині. Перші особливі загони сформував король Демавенд, а командувала ними Біла Райла, що здобула погану славу. Їх успіх йшов рука об руку з жорстокістю і нещадністю у боротьбі з білками, а їх ненависть до нелюдей, можна сказати, виходила за межі їхньої професійної діяльності. Ельфи платили їм настільки ж непримиренною ворожнечею, і сутички білок зі спеціальними загонами завжди були дуже кривавими і жорстокими. Крім боротьби зі скоя'таелями, загони на кшталт темерских Синіх Смужок виконували ряд інших небезпечних завдань, заслуживши репутацію умілих і надійних бійців.

ІсторіяРедагувати

Невідомо, точно коли вони з'явилися, ймовірно за 4 роки до подій гри «Відьмак 2: Вбивці Королів».

СкладРедагувати

  • Вернон Рош — командир загону. Протягом 4 років служив офіцером спеціального загону військ Темерії, що займається боротьбою зі скоя'таелями. Був двічі нагороджений за доблесну службу і відвагу на полі бою. Незважаючи на те, що не відчуває упереджень до нелюдей, відповідальний за смерть багатьох ельфів, у тому числі жінок та дітей. Є відповідальним за утихомирення передгір'їв Магакама.
  • Вес — єдина жінка в загоні. Була врятована Верноном Роше після декількох років у полоні у скоя'таелей, які спали її село, в наслідок чого вона вступила до лав Синіх Смужок.
  • Фенн — за 3 роки до подій "Відьмака 2" розслідував зникнення людей у віці від 10 до 20 років, викрадених, за чутками, Диким Полюванням.
  • Силас
  • Тринадцятий
  • Іго
  • Овен
  • Шерідан
  • Коротун 
  • Тихий
  • Мовчун
  • Лівен
  • Чижик
  • Мартін
  • Болебор
  • Гуго
  • Одолан
  • Фейн
  • Пруткий
  • Ігор
Operation in Flotsam The end of the Blue Stripes
Death to the Traitor! (The Witcher 2) Full HD14:51

Death to the Traitor! (The Witcher 2) Full HD

King Henselt Rapes Ves (The Witcher 2) Full HD03:42

King Henselt Rapes Ves (The Witcher 2) Full HD

ПриміткиРедагувати

  • Один із солдатів Блакитних Смужок зізнався в любові Трісс Мерігольд.
  • За словами Трісс, солдати Блакитних Смуг «знають всі фекальні жарти світу» і «можуть проригати титул імператора Нільфгарду без допомоги пива».
  • Під час квесту «Похмілля» відьмак дізнається, що у кожного солдата загону є татуювання.
  • Під час одного з боїв, чекаючи підмоги в печері, солдати Блакитних Смуг були змушені їсти торф, щоб не померти з голоду.
  • Якщо озирнутися в наметі солдатської їдальні, в кінці другого акту, то серед шибеників ми не побачимо Фенна, Тринадцятого, а також Силаса, у якого немає волосся на голові. Недогляд або навмисний хід розробників?
  • Загони, подібні Блакитним Смужкам, існують і в інших Королівствах Півночі.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі