FANDOM

Принц Амавет (пол. Amavet) — син Ріаннони і Гойдемара з Темерії, брат Адель та зведений брат Фіони[1].

Амавет був одним з трьох дітей, відомих як «Трійня з Гоутборгу» — близнюки Амавет з Фіоною, народжені в той час Ріаннона і ще однієї дитини, дочки Фальки Адель.

Після страти Фальки, ніхто, в тому числі Ріаннона, яка зійшла з розуму, не знали, хто саме із трьох дітей були дітьми Гойдемара, а хто дитиною Фальки. Чародії, викликані царем Гойдемаром, провівши дослідження, з'ясували, що це Адель, але сказали королеві, що вони так і не змогли визначити, яка саме дитина була дитям Фальки, щоб уникнути жорстокого вбивства дворічної дитини. Тому всі троє були виховані як рідні брат і сестри.

Був убитий в ніжному віці до вісімнадцяти років, після «ускладнень», що виникли із-за його роману з Ганною Камени. Однак, ці відносини призвели до народження близнюків: дівчинка Мюріель і хлопчик Криспін.

У книгах СапковськогоРедагувати

— Коли нарешті повідомлено було Гойдемару правду?
— Її йому ніколи не повідомили. Не питав про неї, а нас це влаштовувало.
— Але яке дитя було виродком Фальки ви знали?
— Звичайно, Адель.
— Не Фіона?
— Ні, Адель. Померла від чуми. Диявольський виродок, проклята кров, дочка демонічної Фальки, під час епідемії, не дивлячись на протести короля, допомагала жрецям у шпиталі на підградді, рятувала хворих дітей, сама заразилася і померла. Мала сімнадцять років. Роком пізніше у її псевдобрата Амавета стався роман із графинею Анною Камени і його вбили посіпаки, найняті графом. Того самого року померла Ріаннона, прибита й зламана смертю дітей, яких вона любила. Тоді-то Гойдемар призвав нас знову. Бо ж останньою з трійні, принцесою Фіоною, зацікавився король Цінтри, Корам. Хотів її за дружину своєму синові, також Кораму, але знав плітки й не хотів женити сина на можливому виродку Фальки. Ми усім своїм авторитетом запевнили його, що Фіона дитина легальна. Не знаю, чи він повірив, але молоді припали одне одному до душі, й таким ото чином дочка Ріаннони, прапрапрабабка вашої Цірі, скоро стала королевою Цінтри.

Хрещення вогнем, ст. 280-281

ПриміткиРедагувати

  1. Виходячи з інформації, яку знайшов Фенн, справжньою сестрою Амавета була Адель.
Правителі Темерії
Королі Історичний герб правителів Темерії Герб спадкоємців трону

Старий герб Новий герб

ДезмондГеддесГардікГойдемарСедрік ТемерськийГриф з ТемеріїМеделлФольтест
Королеви і принци-консорти
Адда з ЦідарісаВініфрідаВульпія з БрюґґеБеренгарія ТіссенБ'єнвеню Ла ЛувКлариса з ТусануРагбард з ЕлландераРіаннонаГуго з РівіїСанція з Соддену
Інші члени королівської династії
Марія ПульхеріяЛетіція ШарбонеАмаветФіонаАдда ТемерськаПринцеса АддаБуссі Ла ВалеттАнаїс Ла Валетт

Випадкова вікі