FANDOM

Агнес із Ґланвілля (пол. Agnes z Glanville) — перша людська жінка, що змогла стати чародійкою. Майстриня у володінні силами елементу Повітря, та автор книги «Секрет Секретів».

Гра «Відьмак» Редагувати

Калькштейн згадує «старого друга», Агнес із Ґланвілля, коли він обговорює виготовлення обладунку Крука з Ґеральтом.

У книгах СапковськогоРедагувати

— А тут... Гммм... Так, це, вважаю, малювала адептка. Причому — дуже молода.
— Безсумнівно. Зрештою, це алегорія. Я б назвав її алегорією тріумфуючої жіночності. Повітря, Вода, Земля і Вогонь. І чотири славетні чародійки, майстрині у володінні силами цих елементів. Агнес із Ґланвілля, Аврора Генсон, Ніна Фіорованті й Клара Ларісса де Вінтер. Глянь на наступне, більш удале полотно. Тут ти бачиш Клару Ларіссу, яка відкриває академію для дівчат. У будинку, де ми, власне, перебуваємо. А ці портрети — це уславлені випускниці Аретузи. Ото — довга історія тріумфуючої жіночності й поступової фемінізації професії: Янна з Мурівеля, Нора Вагнер, її сестра Августа, Жаде Ґлевіссіг, Летіція Шарбоне, Ілона Ло-Антіль, Карла Деметія Крест, Віолента Суарез, Ейпріль Венгавер... І єдина з живих: Тіссая де Фрьес...

Час погорди, ст. 127

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі