FANDOM

Історія Корво-Б'янко (англ. The History of Corvo Bianco) — книга, що належить дворецькому Барнабé та описує загальну історію Корво-Б'янко до прибуття Ґеральта із Рівії.

Виписка Редагувати

Витоки Корво-Б'янко були загублені у мороці століть. У нас є лише гола легенда про те, що виноградник, був заснований власником сина маєтку Помероль, який був позбавлений спадщини і відправився у вигнання з саджанцями винограду карванере.
Новітня історія Корво-Б'янко починається з Майстра Боліуса, який оселився в винограднику в зрілому віці. Будучи молодою людиною, Боліус очолив дивізію військових інженерів, які воювали на дальній півночі. За його службу він отримав благородний статус і був нагороджений хорошим статком.
Він з великою ретельністю взявся на перебудову Корво-Б'янко. Боліус витратив багато сил, щоб посадити прекрасний сад для своєї дружини, захоплюючись рослинами, які в той час покривали Туссен. Після дружини, друга любов Боліуса була оливковим деревом, тому він посадив велику кількість їх по всьому Корво-Б'янко.
Коли дружина Боліуса померла, життя втратило для нього смак, і він почав постійно думати про смерть. Він продав свій маєток графу Креспі, і в той день, коли підписав останній документ, він помер.

Примітки Редагувати

  1. Книга лежить на лавці, ліворуч від головних дверей.

Випадкова вікі