FANDOM

Очі її були сині, а не чорні. І була вона веснянкувата – на носі, по декольте, на руках. Ластовиння те було чарівне, пасувало до її шкіри й рудуватого волосся.
Голос розуму

Іола Перша (пол. Iola) — послушниця з храму Мелітеле у Елландері, є медіумом, дар якої побачила Неннеке.

Через деякий час після подій «Останнього бажання», стає викладачем в храмі Мелітеле.

БіографіяРедагувати

Неннеке просить Іолу встановити психічний і фізичний зв'язок з Ґеральтом, зайнятися з ним любов'ю. В кінці розповіді випадково стикається з його рукою і бачить його майбутнє.

У книгах СапковськогоРедагувати

— Не забуду. Дякую, Іоло.
Дівчина нахилила голову, подала йому скриньку. Дуже хотіла щось сказати. Але не уявляла, що саме, які слова вимовити. Не знала, що б сказала, якби могла. Не знала. І бажала.
Їх руки зіткнулися.
Кров. Кров. Кров. Кості, наче білі зламані палички. Жили, наче біляві мотузки, що вибухають з-під тріснутої шкіри, яку тнуть великі, наїжачені шипами лаписька й гострі зуби. Огидний звук роздертого тіла і крик — безсоромний і жахливий у своїй безсоромності. У безсоромності кінця. Смерті. Кров і крик. Крик. Кров. Крик…
— Іоло!!!
Неннеке, із нечуваною для її ваги швидкістю, кинулася до дівчини, яка лежала на землі, напружуючись, стрясаючись у конвульсіях, притримала її за плече й волосся. Одна з адепток стояла, наче громом ударена, друга, більш швидка, присіла Іолі на ноги. Іола вигнулася дугою, відкриваючи рота у німому, безголосому вересеку.
— Іоло!— кричала Неннеке.— Іоло! Говори! Говори, дитинко! Говори!
Дівчина напружилася ще сильніше, закусила губу, тонки струмок крові поповз по її щоці. Неннеке, червоніючи від зусилля, крикнула щось, чого відьмак не зрозумів, але медальйон його смикнув за шию так, що він рефлекторно нахилився, зігнувся, притиснутий невидимим тягарем.
Іола знерухоміла.
Любисток, блідий наче полотно, голосно зітхнув. Неннеке стала на коліна, із зусиллям випросталася.
— Заберіть її,— сказала адепткам. Було їх уже більше, вони збіглися, серйозні, перелякані й мовчазні. — Візьміть її,— повторила жриця.— Обережно. І не залишайте її саму. Я зараз прийду.
Останнє бажання, ст. 54

У фільмі і ТБ-серіаліРедагувати

Роль Іолі Першої в серіалі «Відьмак» грає актриса Марія Облом.

Участь в епізодахРедагувати

Примітки Редагувати