FANDOM

Інцидент у Білому Саду (англ. The Incident at White Orchard) — маленький головний квест в ході квесту Бузок і аґрус у грі «Відьмак 3: Дикий Гін».

Це, безсумнівно, найкоротший квест у всій грі, який можна завершити менше, ніж за півхвилини.

Проходження Редагувати

Після завершення квесту Бестія з Білого Саду прямуйте до сільської корчми та поговоріть з Весеміром.

Замітка: початок розмови з Весеміром активує низку подій, що перенесуть вас далеко від Білого Саду. Побічні квести, які ви ще не активували або не встигли виконати, буде автоматично провалено. Власниця корчми, Ельза, також стане недоступною, проте карти для гвинту, які вона продає, все ще можна буде придбати у Брана.

Бандити Білий Сад

П'яні бандити налаштовані вбити відьмаків

При розмові з Весеміром почнеться відеовставка, у якій старий відьмак помічає у корчмі декількох бандитів, що шукають бійки. Він пропонує Ґеральту негайно йти і не привертати уваги. Але, ситуація була не на їх боці, і в результаті певних все-таки починається бійка з бандитами. Вбийте нападників. Знову почнеться відеовставка, на цей раз відьмаків проганяють з корчми перелякані відвідувачі, незважаючи на те, що вони захищали власницю, Ельзу. На виході Ґеральт та Весемір зустрінуться з нільфгардським патрулем, на чолі якого буде не хто інший, як сама Йеннефер, яку вони так довго шукали.

Запис у журналі Редагувати

Відьмаки мають дотримуватися нейтралітету та оминати втручень у чужі справи. Але іноді лишатися байдужим буває складно... Під час пошуків Йеннефер Ґеральт і Весемір зупинилися в корчмі селища Білий Сад. Коли у закладі почалася бійка, Весемір вирішив захистити бідну власницю корчми. На жаль, замість того, аби виправити ситуацію, він її тільки погіршив. Відьмаки були вимушені витягти свої сталеві мечі. Ті, якими вони вбивають людей.
Кажуть, прислів'я – це мудрість народу. Але вираз "Як один і проти всіх – навіть відьмаку гаплик" рідко виявляється правдивим. Хоча у ворогів була кількісна перевага, Ґеральт і Весемір легко з ними розправилися. Та на жаль, власниця корчми, яку вони так відчайдушно захищали, не оцінила цього вчинку. Налякана кривавою різаниною, вона виставила відьмаків за двері.