FANDOM

Імлеріх (англ. Imlerith) ельф із Народу Вільх (Aen Elle), воєначальник Червоних Вершників та права рука Ередіна.

Імлеріх - могутній і досвідчений воїн, в бою він покладався на свій величезний, навіть за мірками ельфів Народу Вільх зріст і неймовірну силу. Відрізнявся непомірним марнославством, яке виражалося в бажанні в усьому перевершувати противника, отримувати відповідні його положенню почесті і привілеї. Носив стилізований під людський скелет обладунок, був озброєний величезноб дворучною булавою і щитом.

Після того, як Цирілла повертається на Континент, Імлеріх наказує Господиням Лісу стежити за всім, що відбувається в Велені. Відьми сприймають наказ буквально і беруть з жителів данину їх відрізаними вухами. Вперше з'являється в живу, коли на коні переслідує Цирі після втечі від Господинь Лісу, проте дівчині вдається сховатися від нього.

Наступного разу з'являється вже в Каер Морхені. Своєю булавою ламає грати зовнішніх воріт замку, потім пробивається у внутрішній двір. Після того, як заклинання Карантіра заморозило всіх захисників замку, крім Весеміра і Цирі, Імлеріх вступає в сутичку зі старим відьмаком, в процесі якої перемага його і погрожує вбити в разі, якщо Цирі не піде з Ередіном. Аби не допустити бути об'єктом торгу і рятуючи Циріллу від болісного вибору, Весемір б'є ельфа кинджалом, що проте майже не грає ролі, той же ламає майстру меча шию. Потім Цирі впадає в невимовну лють і магічним криком практично вбиває всіх, хто знаходиться в замку людей і ельфів (проявляються її здатності Старшої Крові), Імлеріх рятується в порталі, який відкриває Карантір.

Через деякий час після битви Цирі пропонує Геральту відправитися в Велен на шабаш відьом, де буде присутній Імлеріх. Відправившись туди, відьмак і княжна поділяються: він відправляється за ельфом, а вона - за відьмами. Піднімаючись на вершину гори, Білий Вовк знаходить Імлеріха в компанії декількох суккубів і вступає з ним у двобій. В ході дуелі відьмак вдається вибити спочатку щит, а потім і булаву з рук ельфа, той же в свою чергу, скориставшись перевагою свого зросту, піднімає Геральта за шию над землею і здивовано запитує його, хто навчив його так битися, на що той відповідає: "Відьмак, якого ти вбив," - і з близької відстані обпікає голову Імлеріха Знаком Ігні. Агонізуючий ельф відпускає Геральта, падає на коліна і насилу знімає шолом, після чого можна побачити, що його голова повністю обпечена і спотворена вогнем. Білий Вовк піднімає булаву Імлеріха і розчавлює нею голову поверженого воїна.

Додатково Редагувати

  • У російській версії гри Відьмак 3: Дикий Гін Імлеріха озвучував Диомид Виноградов.
  • Після перемоги на Імлеріхом, якщо обшукати його тіло, то можна знайти один з магічних жолудів, які так необхідні жителям Велена.
  • У російській локалізації гри голос Імлеріха абсолютно не поєднується з його грізним видом і смертоносними навичками.

Виноски Редагувати

Персонажі саги «Відьмак»
Люди

π Аідеена π Абрад π Айден π Анна Генрієтта π Ассе π Борг π Висогота π Вітовт фон Еверец π Вернон Роше π Весемір π Ворон π Гаетан π Ґеральт із Рівії π ‎Гіселер π Емгир вар Емрейс π Ерік Вогель π Ескель π Єнніфер π Іоля Перша π Іоля Друга π Кагир π Кайлей π Каланте π Карантір π Кейра Мец π Кийян Божевільний π Койон π Ламберт π Лютик π Маур ван Анагид π Мільва π Містле π Неннеке π Ольґерд фон Еверец π Раймунд π Рієнс π Реєф π Стефан Скеллен чи Філін π Тіссая де Вріє π Тріс Мерігольд π Трейсе π Фальвік π Фенн (із Синіх Смужок) π Фенн (помічник Кодрінгера) π Фольтест π Хенсельт π Хлоя Штіц π Цирі π Чародії π Шані π Ярре‏‎

Вампіри Регіс
Вовкулаки Отто Дуссарт
Дракони Борх π
Ельфи

Аваллак'х π Ередін Бреакк Глас π Імлеріх π Іскра π Нітраль π Францеска Фіндабаір π Ширра‏‎

Низовики

Берньє Хофмайєр π Гуго Ансбах π Даінті Бібервельт π Інкарвіллея Хільдебранд π Космо Бальденвегг π Міло Вандербек π Петунья Хофмайєр π Рокко Хільдебранд π Тангерінка Хофмайєр π Цинія Хофмайєр π Франклін Хофмайєр

Червонолюди Золтан Хівай π Ярпен Зігрін
Інше Ґаунтер о'ДіммПерсонажіШаблон:Персонажі

Випадкова вікі