FANDOM

Імлак (пол. Ymlac) — герцогство в імперії Нільфгард, ймовірно, в безпосередній близькості від Рована і досить далеко від столиці. В цьому регіоні займаються вирощуванням мандрагори.

Геральдика Редагувати

Hrb unof Ymlac.

Герб для Імлака фактично ніколи не був описаний в книгах. Цей герб був розроблений фахівцем в геральдиці і знавцем Відьмака Mboro.

У книгах СапковськогоРедагувати

...autumnalis або officinalis в невеликих кількостях культивується у Віковаро, Ровані і Імлаці, в дикому вигляді зустрічається рідко.

З опису мандрагори, чи сонного зілля

— Твої й мої вороги будуть подолані. У Цинтре, в Соддене і Бругге, в Аттре, на Островах Скеллиге і в гирлі Ярри знову запанує світ, а ти, до радості і щастю твоїх земляків і всіх почитали справедливість людей, знайдеш трон.
Дівчинка в білому платтячку опустила голову ще нижче.
— А поки цього не сталося, — продовжував Емгир, — у моїй державі будуть ставитися до тебе з належною повагою я і всі мої піддані. А оскільки в твоєму королівстві все ще палає пожежа війни, в доказ пошани, поваги і дружби Нільфгарду дарую тобі титул принцеси Рована і Імлака, леді замку Дарн Рован, куди ти зараз відбудеш, щоб чекати там настання спокійних і щасливих часів.
Стелла Конгрев стрималася і не дозволила з'явитися на обличчі хоча б ознаки подиву. «Він не залишить її при собі, — подумала вона, — пошле в Дарн Рован, на край світу, туди, де сам не буває ніколи. Він явно не має наміру свататися до цієї дівчинки і не думає про скорий шлюб. Він явно не бажає її бачити.

Емгир до фальшивої Цірілли, відсилаючи її до Ровану

Відомі імлакціРедагувати

Примітки Редагувати

Імперія Нільфгарду
Імперія і провінції
Імперія Нільфгарду Герб империи Нильфгаард
Аттре Hrb unof Attre2Віковаро Hrb unof Vicovaro.Ґеммера Hrb unof Gemmera.Ґесо Герб ГесоЇмлак Hrb unof Ymlac.Маґ Турґа Герб Маг ТургаМетінна Hrb unof MetinnaМаехт COA Maecht var1Назаїр Герб НазаираРован Hrb unof Rowan.Туссен Hrb unof ToussaintЦінтра Hrb unof Cintra NlfgrdЕббінґ Hrb unof Ebbing.Етолія Hrb unof Etolia.