FANDOM

Івар на прізвисько «Лихе Око» (англ. Ivar Evil-Eye) — герой ігрової адаптації літературного циклу, написаного Анджеєм Сапковським, в тому числі відеогри Відьмак 3: Дикий Гін.

Відьмак зі Школи Змії, виходячи з того, що Кольгрім називав його «Майстер Відьмак», є її високопоставленим членом або лідером.

Уточнити це неможливо, так як зараз єдиним джерелом інформації є невідісланий лист, знайдений Ґеральтом у вище згаданого Кольгріма, іншого представника Школи Змії.

Під час перебування в селищі Білий Сад, Ґеральт із Рівії знаходить лист відьмака зі Школи Змії Кольгріма до іншого її члена, Івара Лихе Око.

Судячи з усього, на момент подій гри Відьмак 3: Дикий Гін, у Школи Змії з'явилась своя фортеця, де вони влаштувались.[1] Не відомо про точну кількість відьмаків там, але головним серед них є Івар на прізвисько «Лихе Око».

Пов'язані квестиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Можливо, це пов'язано з подіями гри Відьмак 2: Вбивці Королів і імператор Нільфгарду Емгир вар Емрейс стримав слово, відновивши відьмаків цеху Змії в своїх правах, можливо, навіть надавши їм цю фортецю.